Zapisy elektroniczne – instrukcja:
A) Na stronie WTUTW www.u3wawer.com.pl proszę wejść na zakładkę „PROGRAM”
B) KALENDARZ : w lewym górnym rogu wybierz tydzień (30.08 – 5.09 – pierwszy tydzień września), który zawiera PRZYKŁADOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ ( suwak po prawej stronie pozwala zmienić zakres obserwowanych godzin zajęć).
Uwaga : kliknięcie na dowolne zajęcie/ lekcję otwiera okno dokładniejszego opisu :
( Tytuł, prowadzący, miejsce ( sala), uwagi dotyczące charakteru lub poziomu planowanych zajęć ) : Proszę z tego korzystać dla najlepszego wyboru „swoich” zajęć.
EKRAN Zawiera DWA suwaki ( po prawej stronie ) : wewnętrzny i zewnętrzny
Zewnętrznym ustawiamy się na Kalendarz lub Formularz Zapisów.
Wewnętrznym poruszamy się w ramach Kalendarza albo Formularza ( tak jak w zeszłym roku.)
C) Pod KALENDARZEM ( używając prawego zewnętrznego suwaka ) przesuwamy obraz na FORMULARZ ZAPISÓW .
– Wpierw znajdziecie opis, uwagi i szczegóły planów
– Następnie prośbę o podanie adresu email
– kolejno : informację RODO ( Tam ważne info że WTUTW nie udostępnia danych osobowych do innych celów niż tylko do realizacji zajęć i wydarzeń a dane są często potrzebne do komunikowania w grupach )
– jeśli nie zaznaczymy okienka zgadzam się z informacją RODO : system wróci do początku i nie zezwoli na rejestrację .
– jeśli zaznaczycie zgodę : nastąpi przeniesienie do sekcji rejestracji
– imię, nazwisko, adres, dzielnica (wybór z listy) itd. ( wiele z tych danych potrzebne jest do statystyk dla administracji stołecznej itd. ( bez nazwisk i danych osobistych)
– następnie zaznaczamy zajęcia indywidualne ( które wybraliśmy z pomocą KALENDARZA )
– Jeśli np. „Śpiew” nas nie interesuje : takiej sekcji nie zaznaczamy
Jeśli np. wybieramy „angielski zaawansowany” : wybieramy zajęcia wg opisu poziomu, charakteru i prowadzącego ( tylko raz!)
Uwaga : niektóre zajęcia „na Sali” w wypadku obostrzeń pandemii będą zawieszane , inne będą przełączane w tryb OnLine ( Jest to podane w OPISACH wydarzeń KALENDARZA )
D) Na końcu / na dole formularza naciskamy przycisk „WYŚLIJ” : co powoduje przesłanie rejestracji. Wysłanie poprzedzone jest graficzną kontrolą wypełniania przez człowieka : [ obrazek pocięty na segmenty : z prośbą o zaznaczenie segmentów zawierających „hasło” np.: drzewa , samochody itp.]. Jeśli nie zrozumiecie zadania z obrazka : można poprosić o inny zestaw.
Po przesłaniu, na ekranie otrzymacie tekst podziękowania oraz informację dotyczącą wpłat.
Jest także przycisk(suwak) : „Czy życzysz sobie przesłanie potwierdzenia mailem”
Uruchomienie tegoż : powoduje przesłanie zwrotne całości FORMULARZA wraz z zaznaczonymi wyborami mailem.
POZDROWIENIA
Przypomnienie : Nr Konta ( dla ZAPISOW) Bankowego Santander Bank Polska – 10 1090 1753 0000 0001 4454 2717 . Składka członkowska wynosi 110 zł.
Prosimy podać w tytule przelewu „Nazwisko Imię składka członkowska (i ew. wpisowe) „
Osoby, które były członkami Uniwersytetu w sezonie 2019/20, ale ze względów pandemicznych nie wznowiły członkostwa w roku akademickim 2020/2021 decyzją zarządu nie muszą płacić wpisowego, pomimo przerwy w członkostwie. Nowe osoby i „stare” z przerwą dłuższą niż rok powinny zapłacić również kwotę wpisowego 60zł.
Wawerski Uniwersytet Trzeciego Wieku
tel +48 537 970 480
mail : [email protected] ; [email protected]
04-713 Warszawa ul Żegańska 1A