Zapisy elektroniczne – instrukcja:

A)      Na stronie WTUTW    www.u3wawer.com.pl    proszę wejść na  zakładkę „PROGRAM”

B)      KALENDARZ : w lewym górnym rogu wybierz  tydzień  (30.08 –  5.09 – pierwszy tydzień września), który zawiera  PRZYKŁADOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ  ( suwak po prawej stronie pozwala zmienić zakres obserwowanych godzin zajęć).

Uwaga : kliknięcie na dowolne zajęcie/ lekcję otwiera okno dokładniejszego opisu :

( Tytuł,  prowadzący, miejsce ( sala),  uwagi dotyczące charakteru lub poziomu planowanych zajęć )   :   Proszę z tego korzystać  dla najlepszego wyboru „swoich” zajęć.

EKRAN Zawiera  DWA suwaki ( po prawej stronie ) : wewnętrzny i zewnętrzny  

Zewnętrznym ustawiamy się na Kalendarz  lub Formularz Zapisów.

Wewnętrznym poruszamy się w ramach  Kalendarza albo Formularza  ( tak jak w zeszłym roku.)

C)      Pod KALENDARZEM  ( używając prawego zewnętrznego suwaka ) przesuwamy obraz na  FORMULARZ ZAPISÓW .

– Wpierw znajdziecie opis, uwagi i szczegóły  planów

– Następnie prośbę o podanie adresu email

– kolejno : informację RODO (  Tam ważne info że WTUTW nie udostępnia danych osobowych do innych celów niż tylko do realizacji zajęć i wydarzeń  a dane są często potrzebne do komunikowania w grupach )

– jeśli nie zaznaczymy okienka zgadzam się z informacją RODO :  system wróci do początku i nie zezwoli na rejestrację .

– jeśli zaznaczycie zgodę :   nastąpi przeniesienie do sekcji   rejestracji

– imię, nazwisko, adres, dzielnica (wybór z listy)  itd.  ( wiele z tych danych potrzebne jest do statystyk dla administracji stołecznej itd. ( bez nazwisk i danych osobistych)

– następnie zaznaczamy zajęcia indywidualne ( które wybraliśmy z pomocą KALENDARZA )

– Jeśli np. „Śpiew”  nas nie interesuje :  takiej sekcji nie zaznaczamy

Jeśli np. wybieramy „angielski zaawansowany”  :  wybieramy zajęcia wg opisu poziomu, charakteru i prowadzącego ( tylko raz!)

Uwaga : niektóre zajęcia „na Sali”  w wypadku obostrzeń pandemii będą zawieszane , inne będą przełączane w tryb OnLine   (   Jest to podane w OPISACH wydarzeń KALENDARZA )

D) Na końcu / na dole formularza   naciskamy przycisk  „WYŚLIJ”  :  co powoduje przesłanie rejestracji. Wysłanie poprzedzone  jest graficzną kontrolą  wypełniania przez człowieka :  [ obrazek pocięty na segmenty :  z prośbą o zaznaczenie segmentów zawierających   „hasło”   np.: drzewa , samochody itp.]. Jeśli nie zrozumiecie zadania z obrazka : można poprosić o inny zestaw.

Po przesłaniu, na ekranie otrzymacie tekst podziękowania oraz informację dotyczącą wpłat.

Jest także przycisk(suwak) :  „Czy życzysz sobie przesłanie potwierdzenia mailem”

Uruchomienie tegoż : powoduje  przesłanie zwrotne całości FORMULARZA wraz z zaznaczonymi wyborami mailem.

POZDROWIENIA 

Przypomnienie : Nr Konta ( dla ZAPISOW) Bankowego Santander Bank Polska – 10 1090 1753 0000 0001 4454 2717 . Składka członkowska wynosi 110 zł.

Prosimy podać w tytule przelewu „Nazwisko Imię składka członkowska (i ew. wpisowe)  „
Osoby, które były członkami Uniwersytetu w sezonie 2019/20, ale ze względów pandemicznych nie wznowiły członkostwa w roku akademickim 2020/2021 decyzją zarządu nie muszą płacić wpisowego, pomimo przerwy w członkostwie. Nowe osoby i „stare” z przerwą dłuższą niż rok powinny zapłacić również kwotę wpisowego 60zł.

Wawerski Uniwersytet Trzeciego Wieku 

tel +48 537 970  480

mail :  [email protected] ;  [email protected]

04-713 Warszawa ul Żegańska 1A